שני חיילים נפצעו, וכלב של הימ"מ נהרג | פרטים חדשים

קובי פינקלר No Comments on שני חיילים נפצעו, וכלב של הימ"מ נהרג | פרטים חדשים

פרטים חדשים על פעילות כוחות הביטחון הבוקר בשכם: שני חיילי צה"ל נפצעו, וכלב מיחידת עוקץ נורה ונהרג | קצין בכיר ביו"ש ל'קול חי": "נאבולסי השתתף באירועי ירי נגד כוחותינו במרחב שכם. היה לו כוונות לבצע עוד פיגועי ירי"

צילום: נאסר אשתיה\פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשעת בוקר מוקדמת התפתחו מהומות בעיר שכם, לאחר שכוחות צה"ל וימ"מ הגיעו לעצור שני מחבלים ששהו בדירה בתוככי הקסבה. לאחר שהמחבלים לא ניאותו להיענות לקריאת כוחות הביטחון לצאת מהדירה, צה"ל פוצץ את הדירה ושני המחבלים המבוקשים מצאו בה את מותם.

כעת ניתן לפרסם כי במהלך הפעילות המבצעית, שני לוחמים נפצעו, ובנוסך לכך כלב של הימ"מ נהרג בפעולה לאחר שנורה.

קצין בכיר ביו"ש מספר ל"קול חי" שאחד מהמחבלים שחוסלו, איברהים נאבולסי,  לא משויך לשום ארגון טרור מסוים. "הוא היה שייך לחוליה של מברוקה שסוכלה באמצע פברואר ע״י כוח ימ״מ, אז נאבולסי לא היה ברכב באותה נסיעה לכן הוא לא סוכל. מאז הוא היה מבוקש והוא השתתף באירועי ירי נגד כוחותינו במרחב שכם לרבות באירוע שבו נפצע קל המח״ט ואחד האזרחים" אומר לנו הקצין.

הקצין מספר עוד שנאבולסי "ביצע פיגועים והיה לו כוונות לבצע עוד פיגועי ירי. הוא לא איזה כוכב. מודיעין מדויק הביא אותנו לדירה בתוך הקסבה של שכם. ברגע שכיתרנו את הדירה שבה איתרנו את המרחב היה שם את נבולסי ומבוקש נוסף. שניהם חמושים שחוסלו".



0 תגובות